FAQ
Waarom is de levertijd altijd tenminste 24 uur?
Nadat de zeep gegoten is, moet deze eerst in de mal uitharden. Als deze uit de mal komt moet deze uitharden. Daarna kan pas gegarandeerd worden dat de zeep zijn vorm, geur en kleur behoudt.
———
Wat is de maximale levertijd?
Maximaal 5 dagen. Indien deze termijn wordt overschreden zal er contact met u opgenomen worden.
———
Wat zijn redenen dat de maximale levertijd wordt overschreden?
- Bij grote bestellingen is het niet mogelijk om aan de maximale levertijd te voldoen. Dit komt doordat alle zeep handgemaakt wordt. Iedere zeepje wordt uniek voor u gegoten. Alleen de restantbestellingen en standaard voorbereide kettingen geldt dit niet voor. Voor alle gepersonaliseerde bestellingen geldt dat de zeep voor u gegoten wordt en dat dus bij grote bestellingen extra tijd nodig is om de beste kwaliteit af te leveren. Wanneer dit voor u geldt, wordt u hierover direct geïnformeerd.
- Een andere reden kan zijn dat de materialen niet of te laat zijn geleverd door onze leverancier. Als dit het geval is, dan zal dit op de website en de facebookpagina vermeld worden.
———
Zit er parfum in de zeep?
Ja. De zeep kan ook ongeparfumeerd, geef dit aan bij uw bestelling, dan wordt er geen geurstof aan de zeep toegevoegd.
———
Is de zeep ook te gebruiken om schoon te maken?
Ja hoor. De zeep wordt het meest gebruikt voor de sier, maar het blijft zeep. Je handen worden er dus gewoon schoon van.
———
Wanneer is er een workshop?
Data op dit moment beschikbaar: 18, 19, 25, 26 en 27 oktober, 9 november en 23 november. Maximaal 8 personen per workshop.
Een minimale deelname van 4 personen is vereist. Indien u met minder mensen bent, stellen we de workshop open voor andere mensen om zich aan te melden.
Ook is het mogelijk om de workshop op locatie te geven. Dan is een minimale deelname van 6 personen vereist. In dat geval is de organisator verplicht om het aantal mensen te realiseren.
———